Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie: Dane techniczna XP500 i XP500A (ABS) 04' - 07'

Dane techniczna XP500 i XP500A (ABS) 04' - 07'

YAMAHA T-Max XP500 i XP500A (ABS)
Wymiary:
długość całkowita: 2235mm,
szerokość całkowita: 775mm,
wysokość całkowita: 1410mm,
wysokość siedzenia: 795mm,
rozstaw kół: 1575mm,
minimalny prześwit: 130mm,
Masa:
z pełnym zbiornikiem paliwa i oleju: XP500 225 kg, XP500A (ABS) 230 kg,
Minimalny promień skrętu: 2800mm,
Silnik:
typ: chłodzony cieczą, 4-suw, DOHC
układ cylindrów: 2-cylindrowy rzędowy,
pojemność: 499.0 cm3,
moc silnika: 42.91 KM (31,3 KW),
stosunek masy do mocy: 0,2063 KM/kg
moment obrotowy: 45.00 Nm przy 4600 RPM
średnica cylindra x skok tłoka: 66.0x73.0 mm,
stopień sprężania: 11.0 : 1,
rozruch; rozrusznik elektryczny,
układ smarowania: sucha miska olejowa,
Gatunek oleju silnikowego:
olej silnikowy: specyfikacja zalecanego oleju: SAE10W30 lub SAE10W40
API Service SE, SF, SG lub wyższy,
wielkość napełnienia:
bez wymiany filtra oleju: 2.8l,
z wymianą filtra oleju: 2.9l,
Olej łańcucha napedowego:
typ: SAE API GL-4 olej hipoidalny,
ilość: 0.7l,
Układ chłodzenia:
wielkość napełnienia zbiornika: 0.35l,
pojemność chłodnicy: 1.5l
Filtr powietrza: suchy,
Pojemność zbiornika paliwa: 14l,
Wtrysk paliwa: 
model: 1100-87B60/1100-87B70,
producent: AISAN,
Świeca zapłonowa: 
typ: NGK/CR7E,
odstęp międzyelektrodowy: 0.7-0.8mm,
Typ sprzęgła: mokre, wielotarczowe, automatyczne,
Przekładnia:
napęd pierwotny: przekładnia zębata / koło zębate śrubowe,
przełożenie napędu pierwotnego: 52/32 x 36/22 (2.659),
napęd wtórny: łańcuch napędowy,
przełożenie napędu wtórnego: 41/25 x 40/29 (2.262),
typ przekładni: pasowa automatyczna,
Rama:
konstrukcja ramy: kołyskowa,
kąt skrętu głowicy kierownicy: 28.00 stopni,
wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 95.00 mm,
Ogumienie:
rodzaj: bezdętkowe,
wielkość PRZÓD: 120/70R14 M/C 55H
wielkość TYŁ: 160/60R15 M/C 67H
maksymalne obciążenie: XP500 190kg, XP500A 185kg,
ciśnienie powietrza (zimne opony) do 90kg:
przód: 220 kPa (2.25kg/cm3)
tył: 250 kPa (2.5 kg/cm3)
XP500 90kg - 190kg / XP500A 90kg - 185kg:
przód: 220 kPa (2.24 kg/cm3),
tył: 280 kPa (2.8 kg/cm3)
Koła:
PRZÓD:
typ: odlewane,
rozmiar: 14M/CxMT3.5,
TYŁ:
typ: odlewane,
rozmiar: 15M/C x MT5.0,
Hamulce:
PRZÓD
typ: podwójny hamulec tarczowy,
włączanie; ręczna dźwignia hamulcowa (prawa strona),
płyn: DOT4,
TYŁ
typ: pojedynczy hamulec tarczowy,
włączanie: ręczna dźwignia hamulcowa (lewa strona),
płyn: DOT4,
Zawieszenie:
przód: widelec teleskopowy,
tył: wachacz,
Amortyzator:
przód: sprężyna śrubowa / amortyzator olejowy,
tył: sprężyna śrubowa / amortyzator gazowo - olejowy,
Skok sprężyny:
przód: 120 mm,
tył: 117 mm,
Instalacja elektryczna:
system zapłonu: tranzystorowy z cewko - fajkami,
prądnica, typ: AC magneto,
Akumulator
typ: GT9B-4,
napięcie: 12V,
pojemność: 8.0Ah,
Reflektor: żarówka halogenowa,
Moc żarówki / oznaczenie x ilość:
reflektor: 12V, 60W/55.0 W x 1
reflektor: 12V, 55.0W x 1,
światło tylne / hamowania: 12V, 5W/21.0W x 2,
kierunkowskaz przedni: 12V, 21W/5.0W x 2,
kierunkowskaz tylny: 12V, 21.0W x 2,
światło pozycyjne: 12V, 5.0W x 2,
lampka tablicy rejestracyjnej: 12V, 5.0W x 1,
podświetlenia wskaźników: 14V, 2.0W x 3,
lampka kontrolna świateł długich: 14V, 1.4W x 1,
lampka kontrolna kierunkowskazów: 14V, 1.4W x 2,
lampka kontrolna awarii silnika: 14V, 1.4W x 1,
lampka kontrolna systemu ABS (XP500A) 14V, 1.4W x 1,
lampka kontrolna systemu immobilizera: LED,
Bezpieczniki: 
główny: 30 A,
reflektora: 15 A,
układu sygnalizacyjnego; XP500 20A, XP500A 15A,
instalacji zapłonowej: 10 A,
światła parkingowego: 10A,
wiatraka chłodnicy: 15 A,
kontroli systemu ABS: XP500A 5A,
zasilania systemu ABS: XP500A 30A,
przechowywania danych: 10A





Copyright © Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie Urang-kurai