Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie: Polini Maxi Speed Evolution III for T-Max 500

Polini Maxi Speed Evolution III for T-Max 500


Po ostatnim kulanku z kolegą na Kymko People GT300i, miałem nieodparte wrażenie, że mój T-Max zostaje z tyłu na światłach. Uczucie dość dziwne zważywszy, że T-Max to jednak 500 :-)
Zdecydowałem się więc na małą ingerencję w napęd. Pasek wymieniany był w ubiegłym roku więc wyglądał jak nowy, sprężyna dociskowa również ok. Sporo do życzenia natomiast pozostawiały rolki. Ale skoro napęd został już wybebeszony postanowiłem pójść nieco dalej i zamontowałem nowe wario. Wybór padł na 12 rolkowy wariator Polini Maxi Speed Evolution III. Zestaw poza wario zawiera sprężynę dociskową +15% /niebieska/ oraz dwa komplety rolek 7.5g oraz 8.3g. Ja dodatkowo dokupiłem rolki 9.2g, 9.6g /9.6g są najcięższymi rolkami polini dostępnymi do tego wario/ oraz sprężynę polini +10% /biała/. Rolek 7.5g i 8.3g jak dotąd nie wypróbowałem z obawy o obroty i jazdę przy niższych prędkościach w korkach itp. W tej chwili testuję zestaw na rolkach 9.6g i sprężynie dociskowej +15%.
Co do wrażeń z jazdy to T-Max wreszcie jeździ :-) Przy niższych prędkościach 40-50km/h obroty oscylują w przedziale 4000-5000 obr/min., od 6000 obr/min zaczyna ostro przyśpieszać ale nie przekracza 7500 obr/min. prędkość max. licznikowa to 180 km/h. Co do spalania to jak na razie najniżej wyszło mi 4,8l w cyklu mieszanym ale bez problemu można dojść do 7,5l. Wszystko zależy od stylu jazdy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie Urang-kurai