Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie: Tylna lampa i kierunki LED do T-Max 500 07'

Tylna lampa i kierunki LED do T-Max 500 07'

Zdecydowałem się na wymianę tylnej lampy oraz kierunków na LEDy. Na allegro kupiłem jakieś całkiem solidnie wykonane i spasowane zamienniki. Cena była dość atrakcyjna. Za całość tj. tylna lampa z kierunkami oraz kierunki na przód zapłaciłem 300 zł. To jest poniżej połowy ceny podobnej lampy dostępnej w kilku sklepach w EU a dedykowanej do T-Maxa 01' - 07".
Wracając do lampy. Spasowana jest całkiem dobrze i jakością praktycznie nie odbiega od oryginału. Wszystkie zaczepy, mocowania wyglądają i pasują do pozostałych elementów skutera. Klosz lampy zabezpieczony został dodatkowo bezbarwnym silikonem. Całość wygląda bardzo solidnie. A tak prezentuje się na T-Maxie.




 
Lampy LED wymagają wymiany przerywacza. Ja swój zakupiłem w Larssonie za jakieś 35 zł.  Montaż banalnie prosty /wyjmij włóż :-) Po tym zabiegu migają jak należy.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Yamaha T-Max 500 - Subiektywnie Urang-kurai